You better hold on, there's so many things I need to say to you

Hemma igen. Göteborg har ännu en gång levererat. Fattar inte själva grejen egentligen men tycker mycket om den staden alltså! Det var en del tråkigheter som jag visste om redan innan vi åkte men är trots allt väldigt glad att jag var där, var med. Förutom detta har de senaste dagarna varit riktigt riktigt bra! Shopping, mellomys, spårvagnsåkning, massor med gosaker och väldigt fint sällskap i form av släkt och familj har tillsammans fått mig att må super. Som att det skulle ta slut där, nej icke. Har spenderat min första lovdag här hemma med Lina, the one and only, grillning stod på schemat och det kan ju sällan gå fel när vi ska grilla korv. Palinight väntas, pussar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0