Let the wind blow us to wherever it says we're supposed to go

Tiden den bara går och går. Har inte uppdaterat på väldigt länge men har mina anledningar. De senaste veckorna har känts lite flummiga, inte helt verkliga med tanke på att jag har tagit studenten och nu är vuxen på riktigt, eller det är åtminstone vad som sägs... Firandet kunde inte varit bättre, mysigt att träffa släkten och studentfesten var riktigt lyckad! Förutom dessa festligheter har jag oxå hunnit börja jobba och ja, jag trivs bra men kan säga att det tar på att jobba natt hehe. Sen har midsommarhelgen just sprungit förbi och jag har hunnit träffa lite vänner oxå. Som sagt, tiden bara går och går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0