Nu eller aldrig

Hemma efter en mysig kväll hos Linnea med henne och pojkarna! Borde nog sova egentligen då det finns planer på att besöka stan imorgon men känner att det finns så mycket annat att göra. Trodde jag hade bestämt mig för att göra cambridgeprovet men tvekar.. igen. Förutom stan vill jag på hockey imorrn, så mycket att det gör ont i hjärtat.. nästan iaf. Men som tur är kommer kvällen ändå förgyllas på ett eller annat sätt, ska nämligen bege mig upp i backen för att ha trevligt med vännerna! Har blivit filosofisk på senaste tiden då B-kursen är igång så avslutar med ett citat.

"Att våga är att förlora fotfästet en stund, men att inte våga är att förlora sig själv"- Kierkegaard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0