You prove me wrong again

Kan inte förstå hur skoltrött jag blivit senaste.. dagarna typ? Hemskt iaf, är så otroligt ineffektiv! Det tar timmar att ens komma till skott. Skulle börja när jag kom hem från skolan men fick syn på min säng som såg för lockande ut så hamnade där istället, inte okej. Kan knappt motivera mig att plugga för att sedan få göra nåt annat, blir helt enkelt inte av bara. Torsdag imorrn och snart är veckan och det jobbiga är över för tillfället, sköönt! Missade som att det var semeldag igår, inte för att jag kan äta dom men ändå, tänkte att det kanske skulle vara okej att käka lite chips idag istället då..? Nåt gott ska då förtäras iaf! Pussar

Btw, grattis på halvårsdagen Linnea och Filip! (SMASKENS!! favorit i repris Linnea?)

Kommentarer
Postat av: linnea

tack!<3 you name it:*

2012-02-22 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0