A walk down memory lane

Precis som rubriken lyder, känns som jag återupplever lite gamla minnen. Kom mig tillslut på hockey, fick se en finalmatch med Lina som sällskap, vilket satt fint! Sen hann jag med att besöka badhuset under lovet oxå, och oj vilka minnen man har därifrån.. Förutom det har jag hittat tillbaka till Paramore igen och ser för tillfället en gammal serie som jag såg som barn. Som att det inte vore nog med detta fyllde ju kapten av mitt favvolag år igår, vilket får mig att tänka på tiden då man var riktigt insatt i NHL-hockeyn. Inte bara bra saker som dyker upp när man tänker tillbaka på allt men för det mesta så är det fina minnen! Nu, film med vännerna, haha förhoppningsvis en ny sådan och inte nån av de gamla jag sett 10ggr redan!

Så gammal men ack så stilig, ögongodis kallas det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0