Losing my way

Nästan lite läskigt hur saker kan glömmas bort. Hur något som tidigare var i centrum helt plötsligt kan hamna i bakgrunden. Tur man kan hitta tillbaka till gamla favoriter då, kan vara ställen eller låtar. Med varning för en hel del nostalgi började jag lyssna på låtar som seriöst gick på repeat för bara några år sedan. Otroligt vilka minnen som följer med musik. Känns som det var igår man gick i högstadiet och lyssnade på rnb, haha ojoj. På tal om saker som man glömt bort, vad hände med mitt hockeyintresse? Kan lova att det fortfarande finns kvar men dags att ta tag i det här med att besöka arenan tror jag bestämt.

Nej ingen snygg bild kanske men motivet ska jag inte klaga på, alltid lika nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0