Cut me down but it's you who have further to fall

Sand och åter sand. Överallt en massa sand. Väggarna täcks av bilder på palmer, vita stränder och turkost vatten. Solstolar och bänkar. Folk i massor, människor på bra humör. Ansikten jag aldrig sett tidigare. Personer jag inte trodde fanns på riktigt, omöjligt att alla dessa individer är på samma ställe, samtidigt! Det som inte ens var tänkt att bli av, besöket alltså. Ångrar ingenting, kan säga att jag mådde som en gud. Haha.. de fina stunderna i beachvolleybollhallen i Göteborg kommer jag minnas ett bra tag framöver!


Kommentarer
Postat av: Anonym

waiit.. wHat?

2011-11-08 @ 23:04:19
URL: http://newsoulofme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0