Utan hjärta är vi bara maskiner

Grillning, pajbakning, kastning av barn, film och otroligt underbara människor bestod min fredagkväll av! Sov inte direkt mycket inatt men klagar inte, man är ju ung och pigg? Jag bjöd min kära vän Linnea på namnsdagsglass idag och vi satt ute i solen och njöt vilket var himla mysigt! Det är ESC ikväll och jag är taggad till tusen! Heja Irland, Finland, kanske Sverige och nåt mer land. Får rapportera senare hur allt gick. Ha en bra lördag kväll, pussar

HAHAH! Vad gör Lina? Och vad gör Jon?!


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: just ja! jamåste kolla upp vad säl heter på franska... men du ser inte ut som en;) tack så mkt för glassa:D love you too<3

2011-05-14 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0