Made for you

Har sovit så otroligt gott de senaste nätterna vilket jag tackar för. Igår vaknade jag dessutom upp till en tom lägenhet, åt och cyklade till Lina där vi "pluggade" och låg ute i solen, tog oss därefter en glass och gungade vilket kan vara det härligaste jag gjort på länge! Till middag blev det kebabtallrik för att sedan umgås med Linnea, se film och äta världens godaste paj! Ett himla nice slut på helgen + att jag hade sovmorgon till kvart i 1 idag, awesome! Dagen har väl funkat och minst sagt vädret som är underbart! Franskan tar dock musten ur mig... Nationella känns inte kul på nåt sätt. Ska gräva mer mig i alla ogjorda uppgifter. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0