The kids are not alright

Har dragit på mig en förkylning och missat några dagar i skolan. Är ju dock aldrig tillåtet att slappna av lite, nejdå.. då kommer det mera läxor. Har försökt göra bort det jag kan men ligger ändå lite efter. Ska iaf lägga ner den lilla ork jag har på att plugga till matteprovet imorrn som hur som helst kommer gå dåligt. Roligt med skola, eller? Längtar till helgen och vad den innebär! Och till matchen imorrn, kommer bli spännande och riktigt nervöst men den måste ändå ses såklart!

Saknar Rassel! Inte okej att dom bara helt plötsligt bestämde sig för att ta bort den underbara lilla yogurt-aktiga gosaken. Den behövs faktiskt ofta.. typ när man pluggar, är på utflykter eller bara är i stort behov av nåt gott. Ska nog önska mig en i julklapp om det nu finns kvar någon överhuvudtaget?

Det här var fina tider det!

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅÅÅhåhå rassel </3 Saknar ocksåå!! vill ha nuuuuu :D

2011-04-03 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0