The heart of life

Bara 2 dagar till lovet nu! Trodde jag skulle dö igår... fick en extra knäskål(ramlade på idrotten), hade prov i franska, var på skolan till halv 5, var inte hemma förrän halv 6, sen kommunikationsplugg och engelskaplugg på kvällen. Inte konstigt att jag somnade med världens huvudvärk. Iaf bättre idag, bara så himla less skolan. Fick äntligen min älskade sallad till middag och har sen umgåtts med Julia så humöret är ändå bra! Vi skulle plugga och det gjorde vi faktiskt men blev en del snack oxå.. som vanligt men det uppskattas;) Nu tänker jag krypa ihop och möjligtvis börja läsa om jag inte somnar, sleep tight

Till ett av världens sötaste par, grattis på 8 månaders dagen!!!

Kommentarer
Postat av: julle

tack sötnos!!!

<3

2011-03-03 @ 17:29:20
URL: http://julletyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0