Second chances they don't ever matter, people never change.

Det finns mycket bra saker här i livet. Även en del dåliga. Det finns saker man stör sig på, vissa mer än andra. Tanken på detta gör mig illamående, på dåligt humör och himla irriterad. Jag vet att man inte ska lägga ner energi på onödiga saker men kan inte hjälpa det, helt sjukt allting. Faktumet att det gått så långt som det faktiskt har skulle inte ha berört mig för några år sedan men nu är det något jag tycker är bedrövligt. Det går knappt beskriva situationen och känslan jag får, endast av tanken. Tragiskt och hemsk är väl det närmaste. Tack och lov behöver man inte vara någon stor del av allt detta så ska nu försöka tänka bort allt. C'est dégueulasse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0