Här sitter jag och baddar såren med salt

Riktigt dålig uppdatering kan jag hålla med om men är knappt hemma numera så gör mitt bästa. Det har varit en hel del fina deeptalk på senaste tiden, har vänner som gärna ställer upp och det är jag tacksam för! Även sällskap av hela såkallade gänget och tid med familjen har jag hunnit med. 2 filmer har oxå setts, Heartbeats och Dear John om jag inte är helt ute och cyklar? Amanda har lämnat stan för Spanien, Julia har nyligen kommit hem från just Spanien och jag och Linnea reser redan imorgon vidare till Umeå för att sedan flyga till Frankrike, det gillas! Något jag dessutom fått vara med om senaste dagarna är ett bröllop, väldigt fint på alla sätt och vis och en riktigt trevlig kväll, tack Becca! Ska spendera dagen med Marcus om allt går som planerat och sen får vi även ytterligare sällskap framåt kvällen, pussar

Haha fin vampyrbild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0