I can't let you go, you're all that I know, you're part of my soul

Tre år sen vi sågs sist. Känns som en evighet. Saknar dig varje dag, varje minut och sekund. Har kvar fina så minnen. Jag vill till dig, tillbaka till allt det underbara. Skavsåren av flipflopparna är kvar än, att äta pommes alla måltider i 7 dagar i sträck, få ett sånt hemskt smeknamn som sjöben, mer än 8 timmar i bil under en dag och en del andra uppoffringar var såå värda det! Bara för att få uppleva det jag upplevde. Idag är det 3 år sen jag fick besöka min älskling(sstad), Tampa. Saknar allt med honom(den) och resan. Åren går fort och jag hoppas att jag får chansen att åka dit igen inom de närmast tre. I'd give up all my days to go back, there was all this wonder and all this magic.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tampa<3

2011-02-28 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0