What will come to be?

Julkalendern är toppen, om nån ville veta? Det är typ bara två skolveckor kvar och redan tisdagkväll. Tjena så fort tiden går! Teparty ikväll egentligen men orkar faktiskt inte ta mig dit. Har bara engelska som måste göras men passar på att städa lite och se criminal minds dessutom, inte så fel det inte! Min näst sista uppgift i fotokursen är nu klar, ska visa den senare. Nu ska jag stoppa lurarna i öronen och dra på mig kängorna, pussar

Saknar dig vännen, tur att vi får ses i helgen!!

Kommentarer
Postat av: beccis

Aww, den klassiska bilden <3

Saknar dig med! Längtar till helgen, vattnas i munnen bara jag tänker på det... Kycklingfile på spett med stekt potatis och bearnaisesås eller va säger du? ;)

2011-12-06 @ 19:29:41
URL: http://lousytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0