Smiling but we're close to tears

De tillfällen man inte har mycket till förväntningar är de tillfällen när man har som roligast. Så kändes fredagskvällen. Lyckad kväll trots att jag inte tror den påverkade min förkylning positivt. Jobbade lördag och hade finbesök av Marcus Linnea och Jon på kvällen men helt kry var jag knappast. Söndag skulle ha inneburit jobb men spenderade dagen nerbäddad istället vilket var behövligt. Är på bättringsvägen nu, mycket vila och tid med mina finaste gör såklart att återhämtningen går fortare! Umgåtts med Jon idag, trevligt värre och himla kul med sims 3 haha, känner mig som ett barn igen! Hockey som gäller ikväll, ska börja tagga säsongen redan. Pussar

Från i fredags, bilden tagen av marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0