Just a dream

Resan till Umeå blev riktigt lyckad! God mat, lite nya investeringar och såklart underbart sällskap var anledningen!
Igår gjorde jag, Lina och Linnea stan. Kollade maskeradkläder.. har lite panik fortfarande, och hade det allmänt trevligt. Sen spenderade jag kvällen hos Julia i Ursviken vilket var himla mysigt! Vi snackade, åt en del godis och jag bjöd på dricka med min upphittade peng, nice alltså;) Denna dag har jag tillbringat hemma och gjort så lite som möjligt för att nu ikväll umgås med Linnea, Becca, Macke och Jennifer. Imorrn är det fullt upp och snart är det helg, igen:O Bäst att njuta av ledigheten så länge man kan, pussar

Har köpt nya gladiatorsandaler, nästan likadana som mina gamla älsklingar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0