I couldn't stay away, I couldn't fight it

Mys nere vid älven med Amanda och Hanna, en sväng på stan och nu sitter jag här. Lyssnar på min underbara spotifymusik, som snart kommer vara borta:( Blir middag om inte alltför länge och senare ikväll ska jag umgås med Emma och Linnea, kommer bli nice!

En av få hockeyspelare som jag fortfarande beundrar fyller år idag, ett stort grattis till honom! Himla nice att han fortfarande är så duktig efter alla dessa år sen att laget oxå uppfyller förväntningarna är inte illa! Fint namn har han dessutom och nog är han en förebild alltid, haha fast nej jag kommer inte satsa på att bli hockeyspelare för det... grattis igen Vincent!



Kommentarer
Postat av: linnea

sv: försök vara nöjd när du inte har nå smink:S vi får se imorrn hur jag känner då;)

2011-04-21 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0