Jag skrattade mig till sömns

Skolan rullar på. Livet rullar på. Hösten är här på riktigt och snart kommer snön(?) Lite mysigt, dock för kallt på morgonen när det ska cyklas till skolan! Har haft en bra vecka, lite plugg och skolarbete. Mycket gosaker fast jag inte får äta godis på veckorna nu mera. Och även en hel del tv-tittande vilket gillas! På tisdag väntas psykologiprov och allt vad det innebär men känner mig inte alltför orolig.. än iaf. Ämnet är ju intressant så det ska väl gå vägen. Tycker om att det är en enda månad till gbg, att det är en enda dag till helgen och att det är en enda minut innan jag får äta blåbärspaj.. okej, kanske två. Håll tummarna för hemmalaget ikväll och sovsött, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0