Aren't things more easy with a tight six pack?

Denna dag är inget att leka med. Gårdagskvällen var väldigt väldigt trevlig! Har saknat att prata, skratta, dreggla och äta med dig Amanda, så vi får se till att det görs lite oftare! Underbar mat till lunch, kommer bli underbar mat till middag, kommer bli underbart fika om en stund. Ja, jag gillar mat. Skellefteå AIK vann sin match igårkväll och Warg gjorde 2mål. Tampa förlorade sin träningsmatch igårkväll men Lecavalier gjorde 2 mål. Ja, jag gillar hockey oxå. Det är höst ute och ovanligt men sant så tycker jag om vädret. Är på så himla bra humör nu, vilket gillas! Ska slita mig härifrån nu och göra lite annat skojigt, pussar på er




Kommentarer
Postat av: linnea

sv: jo det är tur de:*

2010-09-30 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0