Blood, tears and gold

Snön är tillbaka. Vinterjackan likaså. Vantarna är blöta. Jeansen oxå. Har varit en ganska bra dag hittills, känner att idéerna om snöbollskrig och snöänglar var nåt som gjorde dagen bättre. Folk måste trott jag och Johanna var tokiga som la oss frivilligt i snön, men låt dom tro.. kul var det då! Det blev lite luktande och smakande på naturkunskapen så jag överlevde faktsikt. Tänkte verkligen inte göra ett enda piss ikväll men tror engelskan behöver lite arbete så vi ser väl. Ägnar en extra tanke till Julia som ligger hemma och är sjuk idag:( Och faktiskt även till min aik-favorit/krönikör Johan Forsberg som skulle akut opereras idag.. krya på er! Pussar



Kommentarer
Postat av: klackarna som sprang runt

sv: haha jo det var nog lite roligare också om man verkligen vill vara med;) men jag ska inte klaga(A)

2010-10-15 @ 17:39:58
Postat av: lovisa

Ha en mysig fredag!:)

2010-10-15 @ 17:55:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0