There's no way I'm giving up this time

Underbart är bara förnamnet. Inga fler prov på länge. Inga läxor på ett bra tag. Massor med god mat. Massor med trevliga människor. En hel del lycka nu helt enkelt! Himla skum dag idag men det har ändå varit en bra en. Vet inte riktigt varför men just nu känns det verkligen inte som mycket kan gå fel.. vet ju dock att man aldrig ska säga, fy skäms på mig där. Har skrivit packlista, packat lite, lyssnat på finfin musik och ska snart se criminal minds. SAIK leder med 3-1 mot Frölunda och Warg har gjort två mål. Inte illa alltså! Nu kurrar magen, pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:hahah näe jag tror inte det, så det var nog bra att jag och marcus fanns där för att banka lite vett in i skallen;)



AIK, SkellefteAIK, mitt hjärta klappar SKELLEFTEÅ!

2010-10-28 @ 22:07:02
Postat av: Anonym

sv: jag tror att det vore bra överhuvudtaget för alex och johan att komma upp till NORRLAND;)

alltid!<3

var glad att jag såg nåt överhuvudtaget;)

2010-10-29 @ 14:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0