På gatan där jag bor

Torsdag igen, nice! Hur positiv blev jag inte till skolan när dom tog bort sovmorgonen.. inte jätte faktiskt, speciellt inte för att istället lägga dit en hälsodag! Iaf så var föreläsningarna och friluftslivsgrejerna inte det värsta jag varit med om alltså har jag haft en helt okej dag. Hjälpte kanske lite att jag äntligen fick min loka mango:] Har till och med lärt mig ett och annat under dagen så ska nog bara ta det lugnt ikväll för att inte överanstränga hjärnan.. eller ja, för att jag faktiskt har tid att ta det lugnt. Har typ "bara" engelskaprov nästa vecka så! Ska gå och kolla om det finns kvar nån äppelpaj nu, kramar

Ser ganska tapiga ut.. och söta såklart!

Kommentarer
Postat av: linnea

jo verkligen jättesöta!

haha vi får väl kolla upp saken;) NEJNEJNEJ!

2010-10-08 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0