How do you do the things that you do

Skulle först sova, sen bestämde jag mig för att plugga men det slutade med att jag hamnade framför datorn. Fick faktiskt gjort en del plugg iaf men med 250 ord eller vad det nu är så behövs det lite mer. Lite avkoppling från det jobbiga är ju dock aldrig fel så varför inte se filmsnuttar med massa helt galna snygga killar som gör saker som ingen annan skulle klara av utan att bryta alla ben man har.. Iaf mitt senaste tidsfördriv, rekommenderas! Ätit upp det sista av chokladpuddingen nu så magen är nöjd och jag med. Hoppas veckan kommer gå fort, vill nämligen ha helg NU! Det väntas trevligheter imorrnbitti så det är väl dags att sova (menar inte skolan..) sleep tight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0