Close to the flame

Det är den 12 oktober idag, inte riktigt lika speciellt som 10.10.10.. fast ändå. Det är ju ingen vanlig dag, nej för det är Beccas födelsedag! Flickan har nu fyllt 16 år igen (17år egentligen) och det ska såklart uppmärksammas. Kommer inte sitta här och skriva världens längsta inlägg men måste nämna att HIM listan faktiskt är igång och att det gillas! Snart vinter igen och förknippar många av låtarna med årstiden + att det påminner mig om Becca såklart! Vill tacka dig för att du alltid finns där för mig, att du är dig själv och en så himla god vän, tycker mycket om dig<3 Grattis ännu en gång!


Kommentarer
Postat av: Becca

HAHAHAHHA bilden </3



Menawww, tack hjärtat(L)

Du ska veta att du är guld värd på alla sätt och att jag verkligen uppskattar att du alltid finns när jag behöver prata. Puss på dig:*<3

2010-10-12 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0