Walking on the sun

Har vi varit på hockey? Absolut, ingen fulländad resa utan hockey!
Har vi ätit riktigt mumsig frukost varje dag? Kan man lugnt säga, hotell ellen&markus;)
Har vi druckit kaffe? Haha jag har.. Linnea gillar choklad.
Har vi ätit kyckling? Om vi har, 3 dagar i rad tror jag?
Har vi sett nån kändis? Jajamen, Magnus Carlsson.
Har vi shoppat? Jadå, dock mindre än väntat.
Har vi sovit gott? Beror nog på vem man frågar:]
Har vi hunnit hälsa på storasyster? Jajamen, Jönköping tillsammans med bra sällskap är mysigt!
Har vi sett Lundqvist #3? Oja, honom glömmer vi(jag) aldrig!
Har vi skrattat åt tanter? Kan man säga.. varför samlas alla på ett samma ställe är frågan?
Har vi åkt spårvagn? Japp, mysigt värre speciellt eftersom vi inte dog (jag var lite rädd)
Har vi sett efterlängtade bilder från staterna? Ja, var inte en dag för tidigt. Längtar ju dock dit sjukt mycket nu!
Har vi skaffat oss nya smeknamn? Hahah ska inte prata om den saken..
Har vi klippt oss? Jo faktiskt, frågan är om det var ett bra val?
Har vi varit borta länge? Näe faktiskt inte, känns typ som 2 dagar men var 5 dagar. Vart tog tiden vägen?

Jag och Linnea är som sagt hemma från Göteborg nu. Har haft en mycket trevlig resa och hunnit med massor, känns dock tråkigt att redan vara tillbaka i lilla Skellefteå.. fast ändå, åker man inte hem kan man inte heller åka bort igen. Hemma bra men borta bäst eller hur var det? Nu kommer lite bilder, pussar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0