You don't have to be on your own

Grattis till mig, om 3 månader det här datumet så fyller jag 18år.. längtar inte precis, eller kanske, fast näe. Grattis till pappa istället! Ätit tårta har det gjorts och fläskfilé väntas till middag. Lyssnar på favvomusiken och har på mig nya sköna byxor, kanske kommer överleva denna söndag som egentligen stressar mig. Prov imorrn men att plugga känns inte lockande. Tackar mina flickor för en mysig kväll igår och tycker vi ska planera lite inför nästa helg! Nu ska det slappas, puss

Håret stod åt alla håll, solbrillorna var inte vackra men vi befann oss på miami beach och jag mådde som en kung.



Kommentarer
Postat av: linnea

grattis!

2010-11-14 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0