Livet är det som händer medan du gör upp andra planer

Engelskan är klar, ledarskapsläsningen oxå, kommunikationen med och faktiskt oxå svenskan. Har jobbat hårt idag men har en bit kvar.. det väntas franskaprov på måndag och det kommer behövas en del jobb om jag ska klara det. Känns både och att vara hemma istället för i skolan, lätt att de blir en massa andra saker som kommer i mellan:/ Dock himla skönt med sovmorgon! Kvällen har jag spenderat med Tove, mycket mysigt och väl behövligt! Var i somras vi sågs senast? Iaf på tiden och det ska göras om så snart som möjligt;) Nu tänker jag krypa ihop med mitt stora varma täcke och lite musik i öronen, sleep tight




Kommentarer
Postat av: linnea

j'aime quand tu essaies ! et oui, je pense aussi qu'ils sont très jolis mais aussi très beaux:) ils sont des hommes qu'on veux... un voyage aux états-unis bientôt peut-être ?

2010-11-10 @ 22:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0