It' s not me, it's you


Tre namn jag lyssnar till:

Sarah, Saris.. Sören? Darin?
Något jag inte tycker om med mig själv:
Alltid trött
Detta är jag rädd för:
Fåglar!
Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, bra musik o kärlek såklart
Detta tycker jag om att göra:
Sova, äta, umgås o se hockey
Detta vill jag göra just nu:
Kanske se film eller nåt?
Bästa känslan:
Kärlek, lycka
Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Omtänksam, skojig, mysig
Något jag vill ha i present:
Pengar
Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor, tröja
Har du piercings/tatueringar?:
Jo, i öronen
Favoritkläder:
Leggings eller mjukisar
Favoritdjur:
Hund
Favoritlåtar just nu:
Ignorance, We could be the same
Roligaste ämne i skolan:
Inget, men om jag måste säga nåt.. samhälls?
Stjärnatecken:
Vattuman
TV-program jag gillar:
Satc, Criminal Minds
Favoritdoft:
Coco Chanel
Detta äter jag gärna:
Fläskfile med potatisklyftor, kebabtallrik, pizza
Dricker helst:
Fruktsoda
Favoritgodis:
Lakrits.. tyvärr
Färg på mina ögon:
Gröna
Min längd:
ca 1,74cm
Bästa present jag fått:
Resan -08
Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Vet inte, kanske en björn?(a)
Vad lyssnar du på just nu?:
Musik
Vad har du gjort/ska du göra idag?:
Firat mamma, pluggat, sett film
När badade du i en pool senast?:
Nån gång i vintras tror ja
Har du fått felparkeringsböter?:
Nejdå
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
Skulle inte våga men skulle säkert vara roligt
Vilken är den plats längst bort som du besökt?:
Thailand eller Florida?
Badkar eller dusch?:
Dusch, kanske iaf
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:
Satc 2 såklart:)
Favoritpizza?:
Azteka eller hawaii
Chips eller popcorn?:
Chips
Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni?:
Pappa, hamburgare
Har du vunnit en prispokal någon gång?:
Hahah skulle jag inte tro
Är du bra på matlagning?:
Nej inte speciellt
Klarar du att tanka själv?:
Har aldrig testat
Vad var de senaste du handlade?:
Godis eller mat skulle jag tro;)
Vill du helst bli mångmiljadär eller hitta den sanna kärleken?
Hitta den sanna kärleken
Kan man vara vän med sitt ex?:
Beror väl på
Vem var det du besökte på sjukhus senaste?:
Släkting
Vad har du i din väska?:
Allt som rymms, dock alltid läppsyl o tuggummi!
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?:
Hahah favoritsak?? Kanske borsta tänderna
Vad är du tacksam för idag?:
Min familj och mina vänner

Hittade listan på julles blogg, hoppas de gick bra att ja snodde den:) nu är det godnatt för imorrn börjar skolan.. dock inte förrän 12.25;) Dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0