This life is way too short to get caught up in all this stuff

Helt okej dag faktiskt. Underbar kväll. Potatis, sås, skinka, päronsoda o sitta på balkongen med Becca. Jag lovar att en middag kan knappast bli bättre än så! Linnea och Emma kom även och umgicks ett tag, mycket trevligt! Har dock ont i huvudet nu och ska egentligen sova för längesen men det har inte blivit av.. Bara för att, nej jag är ingen blekfis men däremot en bläckfisk. Sista matteprovet för årskursen imorrn då. Håller alla tummar och tår, sovgott

Becca; Potatis igen, snart?!
Vincent Lecavalier; Grattis till dottern!
Steven Stamkos; Trots laget inte var mycket att ha så var du minsann bra!
Canada; Deppa inte nu, vi tog dom ju i OS iaf!
Finland; Ni är omtyckta även om de blev förlust!
Sverige; Nu tycker jag vi går och vinner hela turneringen!

Så här kan det se ut om vi inte får vår potatis i tid..

Kommentarer
Postat av: UPPRÖRD

HUR KAN DU INTE SÄGA TILL MIG ATT VINCENT LECAVALIER HAR FÅTT EN DOTTER?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-21 @ 17:58:47
Postat av: Becca

JAAAAARRÅÅÅÅ!!!!

2010-05-22 @ 02:39:37
Postat av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

2010-05-22 @ 02:55:18
URL: http://tobbees.com
Postat av: Jade

Hejhej, jätte fin blogg.

Skulle du kunna gå in och rösta http://conler.se/2010/may/fashion-final.html på trean, skulle vara grymt!

2010-05-22 @ 03:29:38
URL: http://pussartillsalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0