Breathe out so I can breathe you in

Äntligen! Känner att jag är lite sent ute eftersom att hockeysäsongen snart är slut, men det kan inte hjälpas. Nu är jag peppad och absolut säker på vad jag vill. Ingen Maurice Richard Trophy till nån annan än Steven Stamkos. Så ska det bli. Han förtjänar den minst lika mycket som dom andra storstjärnorna. Sen är det faktiskt kul med lite variation oxå, alla Ovi och Sid fans! Hahah om man inte är insatt i hockeyvärlden så är allt detta som en stor himla gröt. Menmen, var tvungen att skriva av mig lite. Ni som känner mig bra vet ju att hockeyn alltid finns med, speciellt Tampa och det är samma sak den här gången:] Iaf håll tummarna för Stamkos nu, bara 3 mål till sen är han ikapp. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

stammie!<3

2010-03-22 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0