Since you wanna be with me

Just nu är det inte mycket som är fel. Dagen har varit riktigt bra, det är lov och imorrn ska jag få jobba! Jag och Julia simmade som tokar när vi var och badade men hade det väldigt trevligt! Haha som belöning var jag såklart värd en glass(a) Under kvällen har jag umgåtts med Linnea och Emma. Nicenice:) Imorrn blir det som sagt jobb och kvällen kommer bestå av lite annat. Nu är det bara ta vara på lovet! Passa på att sova, äta och göra allt de där man inte har tid med på vardagarna. Typ se film mitt i natten? Eller äta godis till frukost? Haha nu vet ni mina planer. Sovgott


Kommentarer
Postat av: julle

och träna lite;) haha

2010-03-06 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0