Nu är det semifinal som gäller!

Är jag glad? Jadå
Är jag lycklig? Jajamen
Är jag uppe i varv? Nej, kan man tro det?
Är jag sjukt trött egentligen? Kan man säga.
Är jag smått förbannad på att det är engelskaprov imorrn? Absolut!
Är jag stolt att vara Skelleftebo? Självklart, vem är inte det?
Är jag typ nästan kär i Fredrik Warg? Kanske, beror på hur man ser det:]

Iaf fy tusan så underbart med seger ikväll! Det här kommer räcka länge. Tack hela Skellefteå AIK för allt<3 Snart stuper jag i säng, men jag kan lova att ikväll somnar jag inte bara med lampan på utan oxå med ett stort leende på läpparna. Fantastiskt säger jag bara och "jävligt mäktigt" bara för att citera matchvinnaren;) Pussar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0