Mjölk, rassel och marabou daim

Mycket mysig dag men ansiktet är rött:( Har varit med emma o julle i stugan. Vi badade, solade o gör sånt där som man gör en solig dag. Dock har jag tydligen bränt mig, kan inte fatta hur eftersom det var molnigt halva dagen men ja. Inte alltför bra iaf, mest för att det ser ut som jag är generad hela tiden. Nu ikväll har jag haft besök av linnea, myspys det med! Konsum stod på schemat (som vanligt) men jag kan lova, det kan inte hända mer saker fram o tillbaka från stället än det gjorde idag... tokigt, men faktiskt lite små kul:) Nu står film o läsning på tur, ses och hörs. Sovgott och dröm sött


Kommentarer
Postat av: konsumbuddy

kom ihåg mjölken tills nästa gång så får vi se;)

2010-06-30 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0