Grattis Linnea 17 år!!

Hallåhallå, tillbaka efter en vecka ca. Har hunnit med bio, lite av stadsfesten, fika på "cup of love", träffat syrran, umgåtts med vännerna, haft födelsedagsfirande och slappat:) Känns som sommaren äntligen är här och det är nästan 30 grader ute! Träffat Tove har jag oxå gjort, för längesen och måste göras om snarast!<3 Drar snart ner på stan med mamma och senare ikväll blir det att träffa födelsedagsbarnet, mycket trevligt alltså:) Stugan ikväll eller imorrn igen, puss o kram

GRATTIS LINNEA! Nu är du äntligen lika gammal som mig, vet att du har längtat;) Hoppas du får en underbar dag, je t'aime!


Kommentarer
Postat av: linnea

haha ja nu är jag ju det;) moi aussi !

2010-07-12 @ 17:59:43
Postat av: lina

sv; klockren header haha!

2010-07-18 @ 19:03:13
URL: http://llinaakaarlsson.blogg.se/
Postat av: Angelique

Tävla och vinn läppglans ifrån Isadora i min blogg :)

2010-07-19 @ 19:39:06
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0