Welcome to the black parade

Godnatt vill ja egentligen säga, men klockan är bara ca halv 7. Sov inte mycket inatt men ja klarar mig nog, blir säkert mycket skratt o flumm när ja är tillräckligt trött o de säger ja aldrig nej till! Dagen har inte varit den bästa  men de mesta har nu ordnat upp sig så gott som möjligt. Hann iaf ner på stan o byta storlek på min västerbottensring som ja nu äntligen får börja ha på mig:) Lyssnar nu som man kan se i rubriken på My Chemical Romance, riktigt riktigt bra musik o mycket minnen från högstadiet, i de här fallet bara trevliga:) Väntar nu på mina fina vänner som är påväg tror ja. Måste ju få tacka alla mina underbara vänner för allt stöd o att ni alltid finns där, de betyder otroligt mycket!<3 Ses o hörs! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0