The truth never set me free so I'll do it myself

Kl 2 gick ja o la mig igår, fatta redan kl 2! Är nästan stolt över mig själv, men bara nästan. Måste ju bättra mig nu när man ska börja stiga upp halv 7 nästan varje morgon. Jag försöker iaf ta vara på de sista dagarna o igårkväll blev de dallas med becca, lukas, erik o johan sen dök även mer folk upp:) Denna kväll ser ut att bli av nånstans på mb, vi ser ju men de kommer nog bli kul hur som helst! Nu de här innan ja går, puss o kram

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Om man nu inte känner mig så.. Jag är galen i hockey, kan stanna uppe en natt bara för att få lyssna!, kan inte o vågar inte åka slalom o jag är jätte jätte rädd för fåglar!  
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet!
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Saris, Sören, Darin, Sarah-mascara tror ja till o med.
Hur var du som barn?
Allergisk pojkflicka
Vad tycker du om fildelning?
Bra o billigt.
Varför bloggar du?
Mest för att få skriva av mig tror ja?
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
De går väl som ihop på nåt sätt men annars vänskap.
Vad kan man leva utan?
Locktång, vill ju ändå ha platt hår så(a)
Vilket är viktigast hos din partner?
Ärlighet o sen humor.
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Vet inte riktigt?
Hur ofta lagar du mat hemma?
Inte ofta. Och när de händer, köttfärssås;)
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Kinesisk eller thailändsk?
Hur svarar du i telefonen?
Hej, de är Sarah.
Vilken var din första konsert?
Minns inte?
Hur ser folk dig?
Fråga dom;)
Människa som gör dig enbart ledsen?
Kan inte komma på nån.
Människa som gör dig enbart glad?
Finns ganska många.
Värsta känslan?
Måste nog säga som becca, när man är stressad!
Favorit tv-program?
Criminal Minds, CSI Miami, DH o såklart Satc.
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Sova lagomt länge, äta gott, vara runt roliga o trevligt männsikor o skratta alldeles för mycket!
När grät du senast?
Någon dag sedan.
Är du vidskeplig?
Näedå inte speciellt.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
En del saker, men inget ja kan säga så där rakt ut.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej passar nog inte in där skulle ja tro:)
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Mycket olika saker.
Vart går din drömresa?
USA igen eller Australien, kanske annars typ Mauritius.
Vem är ditt drömragg?
Måste ju säga Vincent Lecavalier om han hade varit några år yngre.
När blir man vuxen?
Är olika från person till person så, svårt att säga.
Vill du säga förlåt till någon?
Jo...
Vem är din hjälte?
Vincent Lecavalier (a)
Vad tror du på?
Mycket.
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Oj, ingen aning? Ser inte mycket dokusåpor.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig men ja tror de sitter ihop lite, är man snygg är man lycklig o kanske lite tvärt om.
Vad är lycka?
Jag vet inte?
Vilka personer beundrar du?
Personer som sätter upp ett mål o klarar de, som vet vad dom vill och inte är rädda för att misslyckas!
Vem var din första kärlek?
-
Vem har makten i ditt liv?
Jag, tror jag o hoppas jag iaf.
Har du någon dold talang?
Inte vad jag vet, hoppas dock:)
Har du mobbat någon?
Jo tyvärr...
Har du någon fobi?
Fåglar! De äckligaste o läskigaste som finns.
Vad är det pinsammaste du gjort ?
Har gjort en del men minns ingen nu.
Har du snattat någon gång?
Nej de har ja inte.



Kommentarer
Postat av: brad'sfan=)

sv: haha jag sa aldrig att det inte fanns snyggingar på listan;)

2010-01-09 @ 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0