Franska i mitt hjärta

Tu traverses la place et tournes à droite aux amples...Haha försöker mig på franska! Har suttit med boken i knäet hela kvällen o pluggat, provet är imorrn o ja har inte världens bästa planering:/ Jag trodde nog aldrig att ja skulle vara inne på mitt fjärde år i språket när ja först tänkte tanken på att välja just franska. Äta gele med träsked i vedboa *med franskdialekt* var de första ja hörde av språket eller iaf uttalet. Menmen så kan de gå, nu är ja iaf fast i gröten o vet inte hur ja ska ta mig ur... Nu för att släppa plugget lite så sätter ja igång en film, puss o håll tummarna!

(Stavade säkert fel o hade några grammatikfel men de viktigaste är ju att man försöker, eller hur^^)


Kommentarer
Postat av: la petite fille

il a l'air super ! ca irai parfait demain:)

2010-01-18 @ 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0