Stop the clocks

Torsdagkväll! Måste ju vara den härligaste tiden på veckan, hela helgen framför sig o en jobbig vecka bakom sig. Det blev dallas med beccis o det var på tiden. Träffar ju aldrig denna flicka, konstigt nog. Iaf alltid lika mysigt när det väl händer:D Faktiskt så har hela dagen varit rätt mysig. Det är mycket grupparbeten på skolan nu o de gillas! Imorrn är det fredag, engelska o samhälls som gäller, sen ser det ut att möjligtvis bli dallas igen med klasskompisar. Inget vidare med tanke på att jag åt där idag... Men jag hänger iaf med, så får vi se om jag äter eller inte. Kan alltid äta resterna. Haha matvrak. Satc nu, sen sängen. Pussar

Tusen tack till min underbara vän, Emma, som gjort om min design! Nog är den allt bra snygg;)



Kommentarer
Postat av: emma

varsågod min underbara vän !<3:]

2010-02-18 @ 22:26:59
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/
Postat av: Reb

vi måste umgås meer :} <3

2010-02-18 @ 22:56:07
Postat av: ToveSteinwall

I like it =D<3

But I like you more ;)

2010-02-19 @ 14:43:26
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: hub

snyggt det vart ju :D

2010-02-19 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0