A part of me will always be yours

Idag är det 2 år sedan. 2 hela år sedan jag lämnade detta bakom mig och åkte till min andra hemstad *hosthost*. Jag tror aldrig det har känts så bra att lämna sitt hem som det gjorde den dagen. Längtat, det hade jag gjort i över ett år och nu skulle drömmen bli verklighet. Alltså 2 års jubileum idag och jag saknar stället otroligt mycket. Men nångång ska jag tillbaka, det måste jag! På tal om annat så hoppas jag på en trevlig kväll. Åker snart ut i vildmarken för att träffa det gamla gänget;) Sommaren jag lärde känna er är oxå ett minne för livet, det ska ni alla veta! Bäst att jag skyndar på lite, pussar


Kommentarer
Postat av: the traveling partner

<3<3<3

2010-02-28 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0