It's times like these you learn to live again

Ska måla naglarna, packa lite till och sen äta innan det bär av till stugan. Kvällen ska spenderas där tillsammans med linnea, emma, förhoppningsvis en hel del skratt och även lite gosaker! Känner att det kommer bli en bra kväll, önskar dock bara att vädret kunde ha samarbetat lite menmen.. Peppar iaf;)

På tal om annat. Den 29 oktober sätter vi oss på planet ner till göteborg!! Jag och linnea har bokat biljetter och pratat med storebror så nu är allt klappat och klart. Lovar att det kommer bli ett par underbara dagar vännen!<3 Okej, ska dock inte peppa för mycket eftersom jag lärt mig att allt går åt helvete då.. men iaf, kul kommer vi minst sakt ha!!

Får som sagt se om jag hinner uppdatera imorrn annars är det väl bara säga hejdå sverige! Och ha så kul allihopa som börjar skolan på tisdag..;) Kommer sakna mina söta små vänner, men ha det bäst så ses vi snart! Pussar






Kommentarer
Postat av: emmmaa

hehe rättare sagt mkt gosaker(A) men pepppppaaa!;)

2010-08-21 @ 17:24:28
URL: http://emmamarkstedt.blogg.se/
Postat av: julle

jag orkar inte... kommer sakna dig så mke<3

2010-08-22 @ 17:32:16
URL: http://julialindhh.blogg.se/
Postat av: linnea

kommer att bli awesome!!!:D men ja vi ska nog inte säga för mkt...

2010-08-23 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0