It's a beautiful day

Vet inte vad jag ska skriva.. Känner egentligen inte för att uppdatera men var ett tag sen sist så. Klippt gräs, rensat rabatter, krattat lite, druckit cola och diskuterat ståltråd är vad jag gjort idag på jobbet. Låter inte helt fel va? Iaf inte den iskalla colan! Fick besök av Linnea på eftermiddagen. Ganska så väldigt skönt att ha dig hemma igen ska du veta! Saknat dig en del<3 Pratat med en annan av mina vänner oxå. Tragiskt att vi knappt träffats i sommar.. och hoppas på att få träffa dig ikväll! Känner mig förvirrad, hallå jag menar det är bara ca 2 veckor kvar av sommarlovet? Vart har all tid, alla veckor, dagar och timmar tagit vägen..? Fattar ingenting.. Är bara glad att min sommar kommer bli lite förlängd! Som det står i rubriken, it's a beautiful day, kan bara hålla med. Pussar






Kommentarer
Postat av: Reb

Älskar dig<3



Och kul att jag tänkte bilden var från flera år sedan. Det var den icket... Men ändå, those were the good ol' days <3

2010-08-12 @ 02:22:09
Postat av: emma

sv: haha ja vad äre med den;)? tänkte du skulle gilla den ju...

2010-08-14 @ 19:18:48
URL: http://emmamarkstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0