Just when I had you off my head

Ännu en dag har snart gått och lovet är snart slut!!! Tragiskt hur fort tiden går ibland. Men jag gissar att det är för att jag har roligt eller nåt? Under de senaste dagarna har jag sovit hos julle, eller sovit och sovit.. varit vaken hos julle passar bättre. Iaf väldigt mysigt, har saknat dig!<3 Igår var jag med becca och emmaf, vilket oxå var mycket trevligt! Idag däremot har jag inte gjort mycket.. sovit, ätit, sovit, vilat, sett tv. Ja, iaf tagit det väldigt lugnt. Men kvällen kanske har nåt mer att erbjuda, hoppas hoppas;)


Kommentarer
Postat av: julle

hehe vi är snygga;)

2010-04-07 @ 19:41:56
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0