I'm strong on the surface, not all the way through, I've never been perfect but neither have you

Framtiden. Vad vill jag med livet? Vilket yrke vill jag ha, vart vill jag bo, vill jag satsa på karriären eller familjen? När ska man egentligen veta allt detta, är det när man har gått ut gymnasiet och ska söka till universitetet? Frågan har man iaf alltid haft med sig. Säkert redan i 10 års åldern så frågades det vad man skulle bli när man blev stor.. när räknas man som stor då? Tänk om man inte planerar sin framtid, om man inte vill eller bara inte orkar tänka på hur resten av livet kommer se ut. Kommer man i så fall klara sig sämre senare eller är planering bara till för dom som alltid måste få som dom vill? Jag ställer mig bara frågan, hur kommer framtiden se ut? Men kan inte säga att jag kommer fram till nåt. Kanske lika bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0