You treat me just like another stranger

Hallåhallå:) Duktig på uppdatera som vanligt:D Haha undra om jag kommer att ändra mina nya vanor och slå på datorn oftare? Nu äre som bara skola, kompisar, satc, sova och äta som gäller...fast de är faktiskt inte de värsta;) Veckan som nu är slut har varit helt okej, lite mycket plugg dock men ja antar att ja inte är van bara. Helgen därimot har varit mycket bättre! Julia var här i fredags och emma kom oxå hit efter ett tag, vi gick ner på karamelltåget eller jag typ galopperade?(a) Iaf så hade vi jättekul, skrattade typ åt samma sak i flera timmar:D Igår blev de myckle och sen sunnanå med lite folk, kul kväll:) Och sen idag, hockey med julia, linnea och emma! Superhelg som ni kanske hör!?:P Sen så börjar alltid måndagarna med sovmorron till ca 12 för mig så ja ska inte klaga! Nu ska ja återgå till msn, vi hörs eller ses? Sovgott

Kommentarer
Postat av: becca

din helg verkar ha varit lite roligare än min xD

men nästa helg, då jäklar! lördag vardet va!? =)

2009-09-13 @ 23:46:30
URL: http://rebeccaro.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: aik borde skärpa sig liite ja...:)

2009-09-16 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0