Du är bra gullig du!

Sitter och lyssnar på den underbara musiken Paramore har gjort!!<3
Samtidigt som ja pratar med den underbara julia på msn;

julia; va gör du på torsdag efter skolan?:D
jag; inget, hurså?:D
julia; kanske vill göra nåt?:D
jag; absolut!:D
julia; men va bra:P
jag; ja bra idé! då kanske ja orkar mig igenom veckan!:P
julia; haha söt du är:D
jag; haha näe men de är sant:D
julia; de ja sa är oxå sant;)
jag; haha näe för du är sötare;)

Haha ja är envis ska du veta!:D Näe asså nu måste ja börja plugga!...eller iaf snart...Sovgott igen;)


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: jaaa peppa helg!!!!!:D<3

2009-09-29 @ 14:48:41
Postat av: julia

hihi tycker om mig:$

2009-10-01 @ 00:01:19
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0