Crushcrushcrush

Moojj;) Hehe försöker lära mig finska(a) Förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen på typ en vecka, men jag har bara inte haft orken osv. Ska försöka bättra mig, lovar! Fatta ännu en vecka på gymnasiet och jag är helt slut, hur ska jag orka!? Näe men jag har ju mina underbara klasskompisar så de ska nog funka;) De senaste dagarna har varit bra, mest skola-mat-kompisar-sova och sen upp igen och samma sak men de är väl vardagen antar jag:) Iaf så var jag med Emma igår och vi for ner till ok-backen för att träffa massa folk, trevligt var det men regnet förstörde lite:/ Btw grattis till tjejen som nyss fyllt 16!:D Presenterna kommer vetdu, vare sig du vill eller inte;) Imorse fick jag inte sova, nejnej går man inte skola så ska man ju alltid hålla igång på nåt sätt och idag vare jobbet:) Hyfsat kul som vanligt och ja fick till och med mig en halsduk innan jag gick hem! Näe nu blir de att sova, kramar

Hehe lägger in lite bilder från förra helgen när jag var i umeå med mamma,
som man kan se på bilderna så är jag ett riktigt matvrak!:D


Kommentarer
Postat av: linnea

inte äckligt;)

2009-09-06 @ 11:44:54
Postat av: Anonym

sv; tack detsamma <3



mm va gott!! mat alltså :] (A) och paramore, i like it :D

2009-09-06 @ 17:06:20
Postat av: bec

^

2009-09-06 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0