Jönköping nästa!

Hejhej:) Nu snöar det ute och är novemberlov:D Härligt härligt enligt mig, hoppas bara snön ligger kvar! Ännu en skolvecka är slut och som ja skrev så är de lov nu;) Har haft en bra vecka med franskaprov o allt, men som vanligt så har ja varit hur trött som helst...så därför känns de nu extra skönt att åka bort över helgen! Det blir Jönköping den här gången och hälsa på min storasyster:) Kommer att bli riktigt trevligt tror ja, och mysigt med tåg o allt(a) Fast ja kommer ju självklart sakna alla mina vänner här hemma i staan:( Smsa mycket! Ha det bäst, puss o kram

Ni och många fler gör mitt liv, ja hoppas ni vet det!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hadebäst:)<3

2009-10-23 @ 17:00:24
Postat av: robbanboy

Va med mig snart!!!!<3

2009-10-24 @ 11:22:32
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: Rebbaan

ha det jättebra!!!<<3<3

2009-10-24 @ 12:45:37
Postat av: rebberrnrnrn

sv: JOHODÅ! de sista var asfancy ju! du har konsig.. syn eller nåt bara :D

2009-10-27 @ 17:43:24
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0