Ignorance is your new bestfriend

Hejhejhej:) Min kväll igår var trevlig! Vi började på frasses, sen blev de ut och tillsist hamnade vi på max;) Ovanligt med mat för min del x) Men jag fick inte i mig nåt godis! Fatta en fredagkväll utan, gissa om jag var sugen när ja vaknade!? Riktigt riktigt sugen faktiskt, men som tur var så kunde pappa läsa mina tankar och kom hem med en godispåse en stund senare:D Förutom godis o mat så består mitt liv just nu väldigt mycket av musik o vänner<3 Underbart va?!:) På tal om de blir de massa folk hos Simon ikväll, vilket kommer bli jätteskoj:D Och imorronkväll...hehe oj kan jag bara säga, vilken helg;) Ska platta håret nu, ha de bäst! Kramar

En sommarkväll inomhus!<3

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Finaste tjejerna :D

2009-10-04 @ 12:23:41
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: joo imorrn!!!:D haah joo det är tur det annars hade det blivit jobbigt...:/

2009-10-06 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0