I put my faith in you, so much faith

Hallå hallå:) Tillbaka efter typ en vecka, ja är bra på uppdatera;) Veckan har varit bra, lite läxa o världens bästa klass är några anledningar, men annars som vanligt mina vänner!<3 Sen så har jag hittat tillbaka till min egna lilla passion, hockeyn:D Och musiken såklart! Vill jättegärna åka till Stockholm i slutet på november o se Paramore men de går nog inte:(...så ja får väl sitta hemma o nöta istället då gissar ja?;) Näe nu måste ja verkligen ta mig i kragen o börja plugga franska, har ju provet på tisdag o de är typ 100 glosor:S Vi hörs! Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ok i wont my fair lady;)

2009-10-19 @ 18:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0